image1 image2 image3

Hi!|Welkom op Pretty Pout|Ik schrijf over beauty, fashion & lifestyle|Enjoy!

Life by Esprit for Women Eau de Toilette

Als jong meisje rook ik in de winkel altijd even aan dit geurtje, ik vond 'm zo lekker ruiken. Hij kwam op mijn verlanglijstje en ik herinner mij nog dat ik dit Esprit geurtje voor mijn verjaardag kreeg van vriendinnetjes. Na mijn Barbie parfum was dit een van mijn eerste parfums. Omdat ik het nog steeds een heel lekker geurtje vind, is dit het perfecte product voor mijn allereerste eau de toilette review!



Wat Esprit zelf over deze eau de toilette zegt: "Deze fascinerende eau de toilette van Life by Esprit is speciaal ontwikkeld voor de jonge, moderne vrouw en straalt levensvreugde, spontaniteit en vrijheid uit! De geur is vrouwelijk en sensueel, wat door de kleurrijke flacon mooi wordt benadrukt. Een individuele geurbeleving die veel emoties losmaakt!"

Allereerst, de verpakking. De verpakking is erg herkenbaar. Zowel het doosje als het flesje hebben paarse, oranje en groene lijnen. Het oogt jong, vrolijk en fris, wat goed bij dit geurtje past. De verpakkingen van 15 ml en 30 ml verschillen een beetje. De 15 ml heeft een doorzichtige voorkant waardoor je het flesje door de verpakking heen kunt zien, de 30 ml heeft een dichte verpakking.


Topnoten: Pruim, lychees, roze peper, peer en suikerspin
Hartnoten: Aalbessen, gardenia, jasmijn, orchidee en lotus
Basisnoten: Sandelhout, kasjmier hout, muskus en witte amber

Life by Esprit is een echte vrouwelijke geur. Hij ruikt bloemig en zoet (kan ook niet anders met suikerspin als topnoot!), maar tegelijkertijd ook fris en een beetje kruidig. Super lekker! De geur is geschikt voor dagelijks gebruik, maar ook voor een feestje is dit een hele fijne geur. De geur vervaagt niet snel, wat een groot pluspunt is.


Deze eau de toilette is trouwens ook verkrijgbaar in een mannelijke versie, wat ook Mark's (vriendje) eerste parfum was! Grappig.

Life by Esprit kost €13,95 voor 15 ml en €23,95 voor 30 ml, en is te koop bij Esprit, Ici Paris XL en drogisterijen.

Wat was jouw eerste parfum?



CONVERSATION

4 reacties:

  1. Ik vind het een heerlijk zomers luchtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ik heb deze ook echt al jaaaaren in de kast liggen, hij is bijna op zelfs :( lovely geurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zo herkenbaar! Het was ook een van mijn eerste geurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was ook een van mijn favoriete geurtjes. Ga deze binnenkort weer eens kopen!
    En voor de prijs hoef je het niet te laten (:
    xliefsx

    BeantwoordenVerwijderen